Subject: Ravimiameti vastus
From: "Kristi Sarap - RA" <[email-masked]>
To: "Sten Kohlmann" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 15:08:02 +0300

Tere!

Nendel säutsudel ei olnud teaduslikku alust. Kui väide „vaktsineeritud 
surevad hiljemalt 2026. aasta juuniks“ vastaks tõene, oleks see praeguseks 
tohutu, ülemaailmne suremuse katastroof — eri riikides kui ka 
vanuserühmades. Seda ei ole juhtunud.
Toonased säutsud põhinesid hirmudel uue tehnoloogiaga vaktsiinide ees, ei 
saa välistada ka pahatahtlikkust.

Kristi Sarap

kommunikatsiooninõunik

Ravimiamet

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.